Jak nakupovat

Nákup na Equil.cz je jednoduchý a probíhá kompletně online. Aby se vám dobře nakupovalo, vytvořili jsme pro vás návod „Jak u nás nakoupit krok za krokem"

1)  Přidejte si vybrané zboží do košíku

U každého produktu hned vidíte, jestli je skladem. Po kliknutí na „Možnosti doručení” zjistíte, jak vám ho můžeme poslat a kolik stojí doprava. 

Pokud vám to vše sedí, stačí vybrat, kolik produktů chcete a kliknout na možnost „Vložit do košíku”.

 Vložit do košíku

Hned poté se vám objeví možnost výběru doplňkových kousků přímo k vybranému kousku. Také můžete „Přejít do košíku” a pokračovat v nákupu, nebo jít „Zpět do obchodu” a vybrat si další elektroniku pro ještě více radosti. 🙂 

Přidáno do košíku

2)  Všechno mám v košíku, kudy dál? Objednávka krok za krokem

V košíku máte možnost přidat chybějící doplňky, nebo další věci, které by se vám mohly hodit. Také hned vidíte, kdy zboží dorazí. 

Pokud máte vše co potřebujete, stačí „Pokračovat v objednávce

Náhled košíku

Na další stránce vyberete možnost platby a dopravy. 

 Základní údaje objednávky

Pokud zvolíte možnost PPL – Parcelshop nebo GLS ParcelShop objednávka vám přijde do výdejního boxu v okolí vašeho bydliště nebo zaměstnání a vy si ji můžete vyzvednout kdykoliv se vám hodí. Možnosti platby

Poté vyplníte údaje o vás (telefon, e-mail, adresu a další údaje, které potřebujeme, abychom vám mohli zásilku odeslat). Nakonec stačí počkat na zprávu od dopravce a zboží si vyzvednout. 

3)  Kdy vám zboží dorazí?

Dopravci k nám jezdí pro svozy každý všední den mezi 13:00 až 15:00. O víkendu bohužel žádný z dopravců nepracuje a proto zásilky čekají až do pondělí.

Pokud objednávku odešlete v pracovní den do 11:00 a zboží máme skladem, objednávku zpracujeme a zboží vám dorazí už následující pracovní den. Pokud objednáte zboží později, než v 11:00 hodin, objednávku sice zpracujeme, ale zásilka u nás bude čekat na vyzvednutí dopravcem až do následujícího pracovního dne. 

Přesné datum doručení vám dáme vědět přímo v košíku i v následném potvrzení objednávky.

Potřebujete zboží opravdu rychle? 

Pokud jste nechali objednávku na poslední chvíli a potřebujete mít svoje zboží opravdu rychle, máme pro vás řešení. V prvním kroku nákupního košíku můžete zvolit doplňkovou službu „Přednostní odeslání zásilky". Vaši objednávku zpracujeme a odešleme přednostně jako první. 
Výstřižek
 

4)  Vyzvednutí objednávky na výdejním místě

Nakonec už jen stačí počkat na zprávu dopravce, že je vaše objednávka připravená k vyzvednutí.

Pokud vám má elektronika přijít do výdejního boxu, dostanete od dopravce kód. Ten zadáte do okna ve výdejním boxu, který se otevře a svou objednávku máte doma. 🙂

Na co se nás nejčastěji ptáte?

Mohu si zboží vyzvednout osobně na prodejně?

Prodejnu nemáme. Objednávky vyřizujeme pouze přes internet. Pokud vám objednaný výrobek nesedí, můžete nám ho do 14 dnů vrátit. 

Kdy objednávka dorazí?

Zboží máme obvykle skladem. Pokud odešlete objednávku v pracovní den do 11:00 hodin, dorazí vám následující pracovní den.

Jaká je u produktů záruka?

Na elektroniku a další zboží máme klasickou záruku 2 roky.